پارسال محرم تو رفت و آمد بودم نشد عزادری کرد فقط یه شمعزنی داشتیم که حاجت برآورده نشد و از لحاظ روحی بهم ریختم و ...امسال من اصلاً تو پیشفرضم عزاداری نبودش و قصد کاری نداشتم شب تاسوعا بودش دوستم گفت که بریم بیرون خرید کنیم و کلی اصرار کرد منم برای اینکه تنها نباشه باهاش رفتم بیرون، بعدش یه جا دید دارند نذری میدن اصرار که بریم منم رفتم و تو یه صف ایستادیم.یه نفر اونجا بود که خیلی تقلا میکرد که زن برده نیست...
ما را در سایت زن برده نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 14 مهر 1396 ساعت: 6:09